viernes, 20 de mayo de 2011

Vull que em torneu a donar la vostra confiança

Canovelles té més de mil anys d’història, i sense cap mena de dubte, jo crec que té molt de futur. Vull seguir sent el vostre alcalde. I vull continuar treballant per Canovelles. I no ho vull fer sol, per que compto amb vosaltres i amb un equip de gent de Canovelles que tots coneixeu,  i en la que podeu confiar.

Ara no són temps per a aventures. Fa quatre anys em vaig comprometre amb tots vosaltres, i a data d’avui podeu veure que hem complert amb el que vam dir. Ara em torno a comprometre amb Canovelles, i podeu estar segurs que tornarem a complir i portarem la feina feta en el propers quatre anys. Som gent seriosa.

Vull que em torneu de donar la vostra confiança, el vostre vot, vosaltres ja hem coneixeu, sóc el José, l’Orive, el vostre alcalde, i tinc la mateixa il·lusió que tenia el primer dia que vaig arribar a la alcaldia en fer de Canovelles el poble que tots volem. El proper día 22 voteu-me, perque compartim la mateixa il·lusió per Canovelles.

José Orive